Cabinet Particular Arhivare Documente Borsec

Arhivare Documente Borsec

Ascendent S.R.L.

Cabinet Particular Arhivare Documente Borsec reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Ascendent S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Borsec. Cabinet Particular Arhivare Documente Borsec Arhiva Electronica, Arhivare Documente, Legatorie, Prelucrare Arhivistica, Depozitare Pastrare Conservare Utilizare Documente, Servicii, Cutii de Arhivare, Scanare Documente, Nomenclator Arhivistic, Arhivarea Documentelor Contabile, Firma Arhivare, Organizare, DOX, Legare Dosare, Ordonare Documente


Ascendent S.R.L. - Servicii de Arhivare 

Prelucrare Documente / Pastrare / Conservare  

Utilizare Documente / Legatorie 

0744 820 030

0753 210 913

 

   Alinierea la reglementările europene – Rezoluția Consiliului UE din 6 mai 2003 asupra Arhivelor din statele membre (2003/C113/02), transpusa prin pachetul legislativ publicat pe parcursul anului 2013 - impune cerinte legale deosebite in organizarea si pastrarea arhivei fiecarei organizatii creatoare si detinatoare de arhive, mai exact oricarei persoane juridice emitenta de documente. Legea nr. 138/2013 (cu intrare in vigoare in mai 2014),  prevede obligativitatea de a organiza arhiva proprie conform instructiunilor subsecvente.

   Documentele arhivate sunt rezultate ale activitatilor juridice, comerciale, culturale, administrative, tehnice sau sociale, obisnuite.
Aceste documente au fost selectate din motive tinand de valoarea lor istorica, culturala sau doveditoare, pentru a fi pastrate pe termen lung sau permanent.  

   Experienta solida in domeniul arhivarii, grija fata de client, pasiunea si continua imbunatatire a serviciilor sunt trasaturile care ne definesc.

   Ne recomanda:Ascendent S.R.L. - Arhivare Documente

   - Standardele ridicate de securitate;

   - Experienta vasta in arhivare si management documente;

   - Costuri avantajoase pentru clientii nostri.

   Documentele continute in arhiva, sunt documente din sursa primara, care s-au acumulat de-a lungul vietii si activitatii unui individ sau al unei organizatii si sunt pastrate pentru a evidentia functia si rolul acestora la un moment dat in societate.

Documentele arhivate sunt aproape intotdeauna unice ca si continut si se pot prezenta sub diferite forme: manuscrise, carti, reviste, etc.

   Persoana care lucreaza in arhiva se numeste arhivar iar studiul, practica de organizare, conservarea si asigurarea accesului la documentele arhivate defineste stiinta arhivelor.

   Tipologia arhivelor cuprinde cinci tipuri de arhive: arhive academice, arhive de afaceri, arhive guvernamentale, arhive ale organizatiilor non-profit, alte arhive.

 

Ascendent S.R.L. - Arhivare Documente

Servicii

   Avand un caracter oficial, documentele dumneavoastră trebuie să fie ordonate și depozitate într-un spațiu special. Procesul organizării acestora ocupă însă mult timp, energie, atenție și resurse, de aceea Ascendent S.R.L.  va sta la dispoziție pentru a facilita munca dumneavoastră și a economisi timpul pe care altfel l-ați irosi fără o satisfacție reală. Pastrarea dosarelor cu acte intr-un mediu deficitar pericliteaza informatiile, provocand experiente neplacute si stresante.

   Serviciile de arhivare, indiferent de natura presupusa, fizica sau electronica, reprezinta o parte esentiala a unei abordari strategice, functionale, in care un criteriu ce trebuie integrat este cel temporal. Succesiunea cronologica a datelor, odata indosariata, devine un raport de activitate care configureaza sistemul functiilor solidificate in trecut. Astfel, informatiile pastrate in sertar impun operativitate in vederea construirii unui viitor de performanta.

   In acest sens, Ascendent S.R.L. se dedica structurarii atente a documentelor si instalarii lor intr-un cadru administrativ securizat, legitim, responsabil. Eliberati-va de stresul dosarelor care va aglomereaza timpul si spatiul, alegand servicii competente, durabile, menite sa va faciliteze munca si sa preia controlul asupra unor sarcini obositoare. 

   Prelucrare documente:Ascendent S.R.L. - Arhivare Documente

   - Fondare;

   - Intocmire Nomenclator Arhivistic;

   - Ordonare documente;

   - Inventariere documente;

   - Selectionare documente.    

   Pastrare si conservare

   Factorii de risc la care documentele dumneavoastra sunt expuse adesea se pot declansa in orice moment, constituind o amenintare cu consecinte nedorite. Ascendent S.R.L. detine spatiile necesare pentru pastrarea si conservarea documentelor, amenajate conform legislatiei in vigoare.

   Serviciile noastre confera siguranta si confidentialitate pe termen lung arhivei dumneavostra, indeplinind o functie primordiala in conservarea actelor care, prin caracterul lor oficial, solicita supraveghere atenta.

   Toate etapele arhivarii fizice sunt respectate cu strictete, prin mentinerea unui mediu securizat, igienic, dotat cu echipamentele necesare. Sistemele de protectie asigura toate conditiile impotriva degradarii si distrugerii documentelor, iar personalul se asigura de buna functionare a fiecarui proces impus de responsabilitatile insusite.

Ascendent S.R.L. - Arhivare Documente

   Ascendent S.R.L. ofera servicii de pastrare si conservare a fondului arhivistic pentru ca:

   - Este în măsură să le depoziteze în siguranță, într-un mediu complet securizat și confidențial;
   - Garantează păstrarea acestora în condiții optime;
   - Asigură confortul necesar fiecărui client pentru a-și desfășura activitatea fără a fi preocupat de starea documentelor;
   - Permite o relaționare eficientă, în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră;
   - Știe că depozitarea documentelor reprezintă o funcție indispensabilă conservării informațiilor dumneavoastră;
   - Aplică un management de informații calitativ.    

   Legatorie 

   Ascendent S.R.L va pune la dispozitie si serviciul de legatorie (numerotare, copertare, legare documente). 

   Legarea documentelor se face in coperti de carton, astfel incit sa fie permisa citirea completa a textului din interiorul dosarului. Un dosar poate fi constituit dintr-un document de o fila sau mai multe documente pâna la max 250-300 file. In cazul depasirii a 300 file – unitatea arhivistica se va imparti in volume. 

   Utilizare documente 

   Societatea noastra detine autorizatie de functionare pentru serviciul arhivistic de utilizare a documentelor detinute. 

Galerie foto