Arhivare Documente Dragasani
Arhivare Documente Dragasani
Cabinet Particular Arhivare Documente Dragasani reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Arhivare Documente Dragasani - Cabinet Particular Arhivare Documente Dragasani. Cabinet Particular Arhivare Documente Dragasani
ACEASTA PAGINA WEB ESTE DISPONIBILA PENTRU O SINGURA SOCIETATE
PENTRU A VA INREGISTRA, VA RUGAM SA NE CONTACTATI:
190 ron/12 luni
290 ron/24 luni
Calitatea serviciilor, competenta si experienta personalului nostru calificat, dar in cea mai mare masura – ambitia, determinarea si satisfactia clientilor multumiti de serviciile noastre, reprezinta cartea noastra de vizita in domeniul arhivarii documentelor.
Documentele continute in arhiva, sunt documente din sursa primara, care s-au acumulat de-a lungul vietii si activitatii unui individ sau al unei organizatii si sunt pastrate pentru a evidentia functia si rolul acestora la un moment dat in societate.
Tipologia arhivelor cuprinde cinci tipuri de arhive: arhive academice, arhive de afaceri, arhive guvernamentale, arhive ale organizatiilor non-profit, alte arhive.
Servicii
Nomenclator arhivistic
Nomenclatorul arhivistic se poate defini ca un tabel sistematic in care se inscriu, conform structurii organigramei, unitatile arhivistice concepute pe probleme si termnene de pastrare, fiind un instrument de lucru indispensabil in organizarea unei arhive.
Atunci cand la intocmirea Nomenclatorului arhivistic se intampina dificultati, echipa noastra prin profesionalismul si experienta sa acorda sprijin de specialitate in depasirea oricaror erori care ar putea sa apara in aceasta etapa.
Constituire Dosar
Conform cerintelor legale, documentele se grupeaza in unitati arhivistice anual, potrivit problematicii si termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul arhivistic, in al doilea an de la constituire.
Documentele cuprinse în dosar se ordonează cronologic sau, în cazuri speciale, după alte criterii (alfabetic, geografic etc.); când în constituirea dosarului se foloseşte ordinea cronologică, actele mai vechi trebuie să se afle deasupra şi cele mai noi dedesubt.
Ordonare Documente
Documentele care se gasesc in arhiva neconstituite conform nomenclatorului, se ordoneaza, inventariaza si selectioneaza avand in vedere urmatoarele:
• determinarea apartenentei la fond (fondarea), tinandu-se
seama de denumirea destinatarului, ștampila de inregistrare, rezolutie sau note tergale, continutul actului;
• ordonarea documentelor in cadrul fondului, dupa un criteriu stabilit (pe an si compartimente de munca, iar in cadrul compartimentului, pe probleme; pe compartimente si ani, iar in cadrul anului pe probleme, alfabetic, etc.).
In cazul in care un dosar cuprinde documente din mai multi ani se ordoneaza la anul cel mai vechi al dosarului, fara a se lua in consideratie datele documentelor anexate.
In cazul in care documentele nu sunt constituite in dosare (foi volante), ordonarea acestora se executa dupa criteriul cronologic, iar apoi se grupeaza pe probleme, in dosare.
Pe parcursul ordonarii documentelor fara evidente, se separa documentele de acelasi fel, cu termene de pastrare 1 – 5ani, in vederea eliminarii lor globale, cu ocazia selectionarii, la expirarea termenului de pastrare.