Cabinet Particular Arhivare Documente Insuratei reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Arhivare Documente Insuratei - Arhivitor S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Insuratei. Cabinet Particular Arhivare Documente Insuratei
Alinierea la reglementările europene – Rezoluția Consiliului UE din 6 mai 2003 asupra Arhivelor din statele membre (2003/C113/02), transpusa prin pachetul legislativ publicat pe parcursul anului 2013- impune cerinte legale deosebite in organizarea si pastrarea arhivei fiecarei organizatii creatoare si detinatoare de arhive, mai exact oricarei persoane juridice emitenta de documente. Legea nr. 138/2013 (cu intrare in vigoare in mai 2014), prevede obligativitatea de a organiza arhiva proprie conform instructiunilor subsecvente.
S.C. Arhivitor S.R.L. vă poate ajuta cu servicii de arhivare si depozitare documente, punându-vă la dispoziție toate informațiile de care aveți nevoie și pentru a obține cel mai scăzut preț. De asemeni, mentionam ca in functie de cerinte ne putem deplasa la domiciliul firmei dumneavoastra sau ne puteti trimite arhiva cu diverse mijloace de transport.
Pentru o ofertă personalizată și o analiză a nevoilor dumneavoastră vă rugăm să ne contactați.
Puncte de lucru:
Str. Baldovinesti, Nr. 12, Braila, Jud. Braila
Str. Principala, Nr. 32, Et. 1, Com. Peceneaga, Jud. Tulcea
0339732307
Servicii
ARHIVITOR S.R.L. BRĂILA, este o companie tânără care este înscrisa în Registrul operatorilor economici prestatori de servicii arhivistice, cu autorizațiile de funcționare nr. 100, 101, 102, în serviciile de păstrare și conservare, utilizare documente și prelucrare arhivistică.
ARHIVITOR S.R.L. vă poate ajuta cu toate aceste servicii de arhivare si Depozitare documente, punându-vă la dispoziție toate informațiile de care aveți nevoie și pentru a obține cel mai scăzut preț. De asemeni, mentionam ca in functie de cerinte ne putem deplasa la domiciliul firmei dumneavoastra sau ne puteti trimite arhiva cu diverse mijloace de transport.
Arhivitor S.R.L. prestează servicii de organizare a fondului arhivistic după cum urmează:
- Consultanță de specialitate în întocmirea nomenclatorului arhivistic;
- Fondarea (delimitarea și stabilirea apartenței documentelor la fondul arhivistic);
- Ordonarea (cronologic, structural, alfabetic) - încadrarea conform nomenclatorului;
- Inventariera documentelor conform Anexei 2 din Legea 16/1996;
- Eliminarea elementelor metalice, a filelor nescrise, a ciornelor;
- Scanarea documentelor;
- Constituirea de unități arhivistice de maxim 250-300 de file, conform legii;
- Înscrierea pe copertă a elementelor de identificare și apartenență a documentelor din cadrul unitații arhivistice:
- Denumirea unității;
- Denumirea compartimentului;
- Termenul de păstrare;
- Numărul dosarului și anul;
- Conținutul pe scurt al unitații arhivistice;
- Numărul volumului (dacă este cazul);
- Datele extreme.
Unitațile arhivistice vor fi legate conform instrucțiunilor de aplicare a Legii nr. 16/1996,în coperți de carton, astfel încât să se asigure citirea completă a textului, datelor și rezoluțiilor. Unitățile arhivistice se vor lega cu sfoară.