Cabinet Particular Arhivare Documente Piatra Neamt

Arhivare Documente Piatra Neamt

Ungureanu Grup S.R.L.

Cabinet Particular Arhivare Documente Piatra Neamt reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Ungureanu Grup S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Piatra Neamt. Cabinet Particular Arhivare Documente Piatra Neamt Arhiva Electronica, Arhivare Documente, Legatorie, Prelucrare Arhivistica, Depozitare Pastrare Conservare Utilizare Documente, Servicii, Cutii de Arhivare, Scanare Documente, Nomenclator Arhivistic, Arhivarea Documentelor Contabile, Firma Arhivare, Organizare, DOX, Legare Dosare, Ordonare Documente


Ungureanu Grup S.R.L. - Arhivare Documente

Prelucrare Documente / Legatorie

0722 507 945

 

   Ungureanu Grup S.R.L. are ca principal obiect de activitate prestarea serviciilor specifice domeniului arhivistic (Cod CAEN 9101), conform Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1996, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 71, din 9 aprilie 1996 actualizată și în temeiul Instrucțiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Naționale prin Ordinul de zi nr. 217/23 mai 1996. 

   Experienta solida in domeniul arhivarii, grija fata de client, pasiunea si continua imbunatatire a serviciilor sunt trasaturile care ne definesc.

   Ne recomanda:

   - Standardele ridicate de securitate;

   - Experienta vasta in arhivare si management documente;

   - Costuri avantajoase pentru clientii nostri.

   Ungureanu Grup S.R.L. este specializată în prelucrarea documentelor, legatorie si investește continuu în educarea pieței cu privire la beneficiile pe care managementul documentelor le poate aduce mediului privat și public. 

 

Arhivare Documente Neamt

Servicii

   Ungureanu Grup S.R.L. va ofera urmatoarea gama de servicii:   

   Nomenclator arhivisticArhivare Documente Neamt

   Nomenclatorul arhivistic se poate defini ca un tabel sistematic in care se inscriu, conform  structurii organigramei, unitatile arhivistice concepute pe probleme si termnene de pastrare, fiind un instrument de lucru indispensabil in organizarea unei arhive.

   Atunci cand la intocmirea Nomenclatorului arhivistic se intampina dificultati, echipa noastra prin profesionalismul si experienta sa acorda sprijin de specialitate in depasirea oricaror erori care ar putea sa apara in aceasta etapa.

   Constituire Dosar

   Conform cerintelor legale, documentele se grupeaza in unitati arhivistice anual, potrivit problematicii si termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul arhivistic, in al doilea an de la constituire.

Documentele cuprinse în dosar se ordonează cronologic sau, în cazuri speciale, după alte criterii (alfabetic, geografic etc.); când în constituirea dosarului se foloseşte ordinea cronologică, actele mai vechi trebuie să se afle deasupra şi cele mai noi dedesubt.

   Ordonare Documente

   Documentele care se gasesc in arhiva neconstituite conform nomenclatorului, se ordoneaza, inventariaza si selectioneaza avand in vedere urmatoarele:

   •  determinarea apartenentei la fond ( fondarea ), tinandu-se seama de denumirea destinatarului, ștampila de inregistrare, rezolutie sau note tergale, continutul actului;

   •  ordonarea documentelor in cadrul fondului, dupa un criteriu stabilit (pe an si compartimente de munca, iar in cadrul compartimentului, pe probleme; pe compartimente si ani, iar in cadrul anului pe probleme, alfabetic, etc.).

   In cazul in care un dosar cuprinde documente din mai multi ani se Arhivare Documente Neamtordoneaza la anul cel mai vechi al dosarului, fara a se lua in consideratie datele documentelor anexate.

   In cazul in care documentele nu sunt constituite in dosare ( foi volante ), ordonarea acestora se executa dupa criteriul cronologic, iar apoi se grupeaza pe probleme, in dosare.

   Pe parcursul ordonarii documentelor fara evidente, se separa documentele de acelasi fel, cu termene de pastrare 1 – 5ani, in vederea eliminarii lor globale, cu ocazia selectionarii, la expirarea termenului de pastrare.

   Legarea dosarelor

   Pentru efectuarea acestei operatiuni se folosesc prese de legatorie confectionate din lemn special, coperti din carton cu micro-ondula si sfoara din canepa.

   Dupa ordonare, documentele se aranjeaza in interiorul copertilor, se preseaza cu ajutorul presei de legatorie, se gauresc cu ajutorul unui dispozitiv special si se leaga cu sfoara din canepa.

   La solicitarea beneficiarului, la inceputul dosarului se poate atasa o fila opis, in care sa fie consemnate documentele din cuprinsul dosarului.

   Conform legislatiei in vigoare un dosar astfel constituit, nu poate depasi 250 – 300 file. In situatia in care exista mai multe file, se constituie mai multe volume.

Galerie foto