Cabinet Particular Audit Energetic Drobeta Turnu Severin reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Radoslav Tudor - Auditor Energetic Gradul I - Cabinet Particular Audit Energetic Drobeta Turnu Severin. Cabinet Particular Audit Energetic Drobeta Turnu Severin Certificat Energetic | Audit Energetic | Auditor Energetic.
0744.510.847
Biroul nostru va sta la dispozitie pentru a va oferi servicii de audit energetic si deasemenea pentru intocmirea certificatuli energetic.
Realizarea Raportului de Audit Energetic de carte este un element esential al procedurii de realizare a Auditului Energetic si reprezinta o prezentare a modului in care a fost efectuat auditul, a principalelor caracteristici energetice ale cladirii, a masurilor propuse de modernizare energetica a cladirii si instalatiilor aferente acesteia, precum si a concluziilor referitoare la masurile eficiente din punct de vedere economic.
Certicarea energetică a clădirilor reprezintă activitatea de clasificare energetică a clădirilor prin încadrarea în clase de performanţă energetică şi de mediu, de notare din punct de vedere energetic şi elaborarea certificatului de performanţă energetică.
Expertiza tehnică presupune măsurarea suprafeţelor clădirii, controlul anvelopei clădirii, confruntarea facturilor la utilităţi şi multe altele. Raportul ştampilat şi semnat de către auditor va fi depus la primărie, unde se va primi un număr de înregistrare. Eliberarea certificatului energetic se face numai către proprietarul sau administratorul clădirii, adică un administrator va putea scoate certificat energetic pentru toată scara.
De ce aveti nevoie de un certificat energetic?
Incepand cu 1 ianuarie 2011 daca vindeti, inchiriati sau doriti sa va reabilitati termic locuinta, veti avea nevoie de certificarea energetica a acesteia. Prevederea legala este deja valabila pentru constructiile noi carora nu li s-a facut inca receptia de catre autoritatile locale.
Pe scurt, incepand cu data mentionata mai sus, prezentarea certificatului energetic la tranzactiile imobilare, de inchiriere sau vanzare devine OBLIGATORIE!
Legea 159/2013, care a intrat in vigoare la data de 19 iulie 2013, prevede ca pentru cladirile sau unitatile de cladire care se vand sau se inchiriaza, investitorul/proprietarul/administratorul este obligat sa puna la dispozitia potentialului cumparator sau chirias, dupa caz, anterior perfectarii contractului, o copie de pe certificat, astfel incat acesta sa ia cunostinta despre performanta energetica a cladirii. La incheierea contractului de vanzare-cumparare proprietarul are obligatia de a transmite certificatul, in original, noului proprietar. De asemenea, la data inregistrarii contractului de vanzare-cumparare, respectiv de inchiriere, proprietarul are obligatia de a depune la organul fiscal competent o copie de pe certificat, iar originalul va ramane in posesia proprietarului.
Avantajele Certificatului Energetic
Pentru vanzator - in conditiile in care auditorul certifica intr-o clasa superioara cladirea (spre exemplu: A sau B), vanzatorul este indreptatit sa creasca pretul de vanzare al cladirii, datorita performantei sale energetice.
Pentru cumparator - acesta are posibilitatea de a cumpara in mod constient, in functie de performanta energetica buna sau slaba a cladirii. Astfel, spre exemplu, daca doua apartamente din acelasi cartier, sensibil identice ca pret si suprafata, intra in categorii energetice diferite (B, respectiv D), cumparatorul va alege, la acelasi pret, apartamentul mai bine clasat din punct de vedere energetic, deoarece pretul intretinerii lui va fi mult mai mic.
Servicii
- Eliberarea certificatului de performanta energetica
- Audit energetic pentru constructii si instalatii
- Solutii de reabilitare energetica
- Consultanta energetica