Cabinet Particular Evaluator de risc la securitatea fizica Ardud reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre SMART ELECTRICAL SOLUTIONS S.R.L. - Cabinet Particular Evaluator de risc la securitatea fizica Ardud. Cabinet Particular Evaluator de risc la securitatea fizica Ardud promoveaza evaluatori de risc ce intocmesc analiza de risc la securitate fizica si raport de evaluare a riscurilor la securitatea fizica.
SES Company, prin eveluator de risc la securitatea fizică Stef Mihai Adrian, oferă clienților analize de risc, consultanță, proiectare, implementarea soluției iar mai apoi suport tehnic și service. De asemenea, SES Company optimizează investiția clientului, asigură eficiență și economisire.
SES Company are capacitatea de a asigura un management integrat al soluțiilor asigurand succesul oricărui proiect în care compania este solicitată, indiferent de complexitate.
Totodata, Smart Electrical Solutions furnizează soluții în domeniul electric. Pe această piață majoritatea furnizorilor sunt împărțiți în două categorii: cei care furnizează soluții în instalații electrice de forță și cei care furnizează soluții în zona curenților slabi. SES Company integrează cu succes ambele variante, curenți tari (bransamente electrice, instalatii electrice interioare civile si industriale, extindere de retele electrice, sisteme de alimentare pe sursa de rezerva - generator, instalatii de automatizare), curenți slabi (instalarea echipamentelor de securitate precum control acces, video, alarma, interfon; instalatii de telecomunicatii; instalatii de telecomanda si telemasurare; instalatii de ceasoficare etc.), plus serviciile de proiectare.
Firma oferă soluții integrate în domeniul instalațiilor electrice iar rolul ei este acela de a optimiza echipamentele și aparatajul electric, pentru a eficientiza în acest fel pe termen lung atât costurile de realizare a sistemelor cât și costurile de administrare.
Servicii
Evaluarea riscului la securitatea fizică este obligatorie în conformitate cu H.G. 301/2012 pt. aprobarea Normelor Metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 şi poate fi efectuată numai de către persoanele cu experientă în acest domeniu, care în urma examenului sustinut la Inspectoratul General al Politiei Române au dobândit calitatea de Evaluator de Risc la Securitatea Fizică şi sunt inscrişi in Registrul National al Evaluatorilor de Risc la Securitatea Fizică (RNERSF).
Analiza de risc la securitatea fizica este conditia strict necesara pentru depunerea spre avizare a planului de paza al unei unitati.
Orice activitate de paza care nu se va fundamenta pe o astfel de analiza de risc este ilegala si se sanctioneaza conform HG 301/2012 cu amenda de pana la 50.000 RON. Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre politisti, jandarmi precum si de catre primari sau imputerniciti legali ai acestora.
Principalele beneficii ale întocmirii Analizei de Risc la securitate fizică:
- conformarea cu cerințele legale;
- se îmbunătățește identificarea oportunităților și a amenințărilor;
- se îmbunătățesc mijloacele de control;
- se repartizează și se utilizează în mod eficace resursele pentru tratarea riscurilor;
- se îmbunătățește eficiența și eficacitatea operațională;
- se îmbunătățește prevenirea pierderilor și managementul incidentelor.
Procesul de efectuare a analizei de risc la securitatea fizică începe după semnarea unui angajament de confidențialitate cu beneficiarul și după semnarea contractului de prestări de servicii dintre beneficiar și prestator. La întocmirea documentației vor mai fi implicați și alți salariați care se vor deplasa la toate locațiile companiei în vederea culegerii de informații și a obținerii documentelor suport (chestionare, declarații, alte documente specifice ) necesare efectuării raportului de evaluare și tratare a riscurilor la securitatea fizică și grila de evaluare specifică obiectului de activitate, cât și redactarea acestora.
Următoarele documente vor fi predate beneficiarului Analizei de Risc, conform legislației:
- Raportul de evaluare şi tratare a riscurilor la securitatea fizică;
- Grila de evaluare, specifică obiectului de activitate;
- Documentele-suport.
După întocmirea documentației privind analiza de risc la securitatea fizică, dosarele vor fi predate pe bază de proces – verbal, reprezentantului legal al Companiei sau persoanei împuternicite de acesta.
Analiza de risc la securitatea fizică se revizuiește în una din următoarele situații:
- Cel puțin o dată la 3 ani, pentru corelarea cu dinamica parametrilor interni și externi care generează și/sau modifică riscurile la securitatea fizică a unității;
- În cel mult 60 de zile de la producerea incidentului de securitate;
- În cel mult 30 de zile de la modificarea caracteristicilor arhitecturale, funcționale sau a obiectului de activitate al unității beneficiare.
TARIFUL unei analize de risc la securitatea fizică este stabilit in funcție de:
- obiectul de activitate;
- suprafața obiectivului;
- numărul de angajați;
- valoarea bunurilor societății;
- zona de dispunere a obiectivului (județ, oraș, sector);
- numărul punctelor de lucru;
- măsuri de securitate deja implementate.
Solicitati oferta pentru analiza de risc la securitatea fizica!
0722.302.007
0769.035.365