Cabinet Particular Evaluator Bistrita

Evaluator Bistrita

Evaluari EPI, EBM - Organizare depozitare arhive

Cabinet Particular Evaluator Bistrita reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Evaluari EPI, EBM - Organizare depozitare arhive - Cabinet Particular Evaluator Bistrita. Cabinet Particular Evaluator Bistrita Evaluarea | Impozitarea | Transferul Proprietatii, Estimarea Valorii, EPI, EBM, EI, Evaluari Bunuri Imobile (Terenuri, Constructii), Evaluari Bunuri Mobile, Evaluari Intreprinderi (Intocmire Raport de Evaluare)


        Evaluarea este un proces complex care determina valoarea unui tip de proprietate, la o anumita data, valoare concretizata in raportul de evaluare.
carleasecalculator_400
        Rapoartele de evaluare sunt intocmite respectand Standardele Internationale de Evaluare (IVS), Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator si modelul cadru adoptat de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR) si Asociatia Nationala a Bancilor (ARB).

        In activitatea de evaluare, etalonul profesional pentru expertii evaluatori il reprezinta “Standardele Internationale de Evaluare”, ale caror principii de Evaluare sunt General Acceptate.

        Activitatea de evaluare se bazeaza pe colaborari cu institutii financiare, cu societati comerciale, cu diverse organizatii de stat si persoane fizice. Profesionalismul cu care abordam fiecare lucrare, eficienta in intocmirea rapoartelor de evaluare, coroborate cu o buna cunoastere a specificului pietei imobiliare locale ne-au adus aprecieri din partea partenerilor nostrii.

        Principiile ce stau la baza elaborarii lucrarilor de evaluare sunt: profesionalismul, eficienta, responsabilitatea!

 

Servicii de prelucrare arhivistica si depozitare arhive


    De ce DOX

Societatea noastra este prezentă pe piață de mai mult de 15 ani desfășurând activitați prestate în principal companiilor. În gama de activitați se regăsesc servicii profesionale de arhivare precum și  consultanță în sfera eficientizării activității economice și a îmbunătățirii rezultatelor financiare  prin reducerea costurilor și controlling.

Alinierea la reglementările europene – Rezoluția Consiliului UE din 6 mai 2003 asupra Arhivelor din statele membre (2003/C113/02), transpusa prin pachetul legislativ publicat pe parcursul anului 2013- impune cerinte legale deosebite in organizarea si pastrarea arhivei fiecarei organizatii creatoare si detinatoare de arhive, mai exact oricarei persoane juridice emitenta de documente. Legea nr. 138/2013 (cu intrare in vigoare in mai 2014),  prevede obligativitatea de a organiza arhiva proprie conform instructiunilor subsecvente.

Mai multe informatii pe www.arhive-dox.ro

    Unde ne gasiti

Adresa:

Str. Alexandru Odobescu, Nr. 3, Et. 1, Camera 5, Bistrita, Jud. Bistrita-Nasaud.

Telefon:

0363 105 220
0753 556 222
0731 986 094

E-mail:

office@arhive-dox.ro
matei@arhive-dox.ro
radu@arhive-dox.ro

Servicii

  • Evaluarea Proprietatilor Imobiliare (EPI)
  • Evaluararea Bunurilor Mobile (EBM)

 

Servicii DOX


    Nomenclator arhivistic

Nomenclatorul arhivistic se poate defini ca un tabel sistematic in care se inscriu, conform  structurii organigramei, unitatile arhivistice concepute pe probleme si termnene de pastrare, fiind un instrument de lucru indispensabil in organizarea unei arhive.
Atunci cand la intocmirea Nomenclatorului arhivistic se intampina dificultati, echipa noastra prin profesionalismul si experienta sa acorda sprijin de specialitate in depasirea oricaror erori care ar putea sa apara in aceasta etapa.
Depozitare Arhive Bistrita

    Constituire Dosar

Conform cerintelor legale, documentele se grupeaza in unitati arhivistice anual, potrivit problematicii si termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul arhivistic, in al doilea an de la constituire.
Documentele cuprinse în dosar se ordonează cronologic sau, în cazuri speciale, după alte criterii (alfabetic, geografic etc.); când în constituirea dosarului se foloseşte ordinea cronologică, actele mai vechi trebuie să se afle deasupra şi cele mai noi dedesubt;


    Ordonare Documente

Documentele care se gasesc in arhiva neconstituite conform nomenclatorului, se ordoneaza, inventariaza si selectioneaza avand in vedere urmatoarele:
•  determinarea apartenentei la fond ( fondarea ), tinandu-se seama de denumirea destinatarului, ștampila de inregistrare, rezolutie sau note tergale, continutul actului;
•  ordonarea documentelor in cadrul fondului, dupa un criteriu stabilit ( pe an si compartimente de munca, iar in cadrul compartimentului, pe probleme; pe compartimente si ani, iar in cadrul anului pe probleme, alfabetic, etc. ).
In cazul in care un dosar cuprinde documente din mai multi ani se ordoneaza la anul cel mai vechi al dosarului, fara a se lua in consideratie datele documentelor anexate.
In cazul in care documentele nu sunt constituite in dosare ( foi volante ), ordonarea acestora se executa dupa criteriul cronologic, iar apoi se grupeaza pe probleme, in dosare .
Pe parcursul ordonarii documentelor fara evidente, se separa documentele de acelasi fel, cu termene de pastrare 1 – 5ani, in vederea eliminarii lor globale, cu ocazia selectionarii, la expirarea termenului de pastrare.

Depozitare Arhive Bistrita
    Legarea dosarelor

Pentru efectuarea acestei operatiuni se folosesc prese de legatorie confectionate din lemn special, coperti din carton cu micro-ondula si sfoara din canepa.
Dupa ordonare, documentele se aranjeaza in interiorul copertilor, se preseaza cu ajutorul presei de legatorie, se gauresc cu ajutorul unui dispozitiv special si se leaga cu sfoara din canepa.
La solicitarea beneficiarului, la inceputul dosarului se poate atasa o fila opis, in care sa fie consemnate documentele din cuprinsul dosarului.
Conform legislatiei in vigoare un dosar astfel constituit, nu poate depasi 250 – 300 file. In situatia in care exista mai multe file, se constituie mai multe volume.


    Certificarea dosarelor

Dupa efectuarea operatiunii de legare a dosarelor, se efectueaza certificare acestora, in cadrul carei operatiuni se desfasoara urmatoarele activitati:
•   se numeroteaza fiecare fila a dosarului;
•   se certifica prin semnatura si ștampila.


    Selectionare Documente    

Selectionarea documentelor este operatiunea arhivistica de stabilire a valorii documentar-istorice sau practice a unitatilor arhivistice dintr-un fond sau colectie in vederea pastrarii permanente a celor care fac parte din Fondul Arhivistic National al Romaniei si eliminarii celor lipsite de importanta.
Operatiunea se aplica unitatilor arhivistice aflate in depozit de arhiva si a caror termen de pastrare a expirat.
Selectionarea se desfasoara in mai multe etape; o atentie deosebita va fi acordata acelor unitati arhivistice care au alaturi un nomenclator arhivistic cu termenul de pastrare si mentiunea „comisie de selectionare”.
Depozitare Arhive Bistrita

    Inventariere

Este operartiunea arhivistica de luare in evidenta a unitatilor arhivistice dintr-un fond, o parte din fond sau colectie, dupa ordonarea lor conform unor criterii stabilite prin nomenclatorul arhivistic.
La inceputul anului, fiecare compartiment isi inventariaza unitatile arhivistice create in decursul anului precedent. U.a. incheiate, certificate cu toate datele de pe coperta, corect completate, se grupeaza pe termene de pastrare iar in cadrul fiecarei grupe de termene se aseaza mai intai dosarele, apoi registrele, condicile sau alte documente preconstituite.
Se ia in evidenta fiecare u.a. in parte prin completarea rubricilor formularului de inventar.

Galerie foto