Cabinet Particular Evaluator Sulina reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Evaluator Sulina - Cabinet Particular Evaluator Sulina. Cabinet Particular Evaluator Sulina Evaluarea | Impozitarea | Transferul Proprietatii, Estimarea Valorii, EPI, EBM, EI, Evaluari Bunuri Imobile (Terenuri, Constructii), Evaluari Bunuri Mobile, Evaluari Intreprinderi (Intocmire Raport de Evaluare)
Rapoartele de evaluare sunt intocmite respectand Standardele Internationale de Evaluare (IVS), Codul Deontologic al Profesiei de Evaluator si modelul cadru adoptat de catre Asociatia Nationala a Evaluatorilor din Romania (ANEVAR) si Asociatia Nationala a Bancilor (ARB).
In activitatea de evaluare, etalonul profesional pentru expertii evaluatori il reprezinta “Standardele Internationale de Evaluare”, ale caror principii de evaluare sunt general acceptate.
Ghidandu-se dupa aceste standarde, evaluatorul raspunde cerintelor pietei prin evaluari credibile, care sa conduca la satisfacerea cerintelor cumparatorilor si vanzatorilor.
Principiile ce stau la baza elaborarii lucrarilor de evaluare sunt: profesionalismul, eficienta, responsabilitatea!
Raport de evaluare este util pentru:
- Stabilirea valorii de piata a proprietatii in vederea vanzarii sau cumpararii;
- Evaluarea sau reevaluarea proprietatii in vederea stabilirii cotei de impozitare;
- Evaluarea sau reevaluarea proprietatii pentru inregistrarea in contabilitate si raportari financiare;
- Evaluarea pentru garantarea imprumutului;
- Estimarea valorii proprietatii pentru care se solicita restituire sau despagubire de la A.N.R.P. (Autoritatea Nationala pentru Restituirea Proprietatilor);
- Evaluarea proprietatilor pentru intocmirea dosarelor de emigrare.
Servicii
Categoriile importante ale situaţiilor în care este necesară evaluare proprietăţii sunt:
- Transferul de proprietate sau a folosinţei;
- Finanţarea proprietăţii;
- Impozitarea proprietăţii;
- Compensarea pentru pagube;
- Determinarea unui program de utilizare a proprietăţii.
Evaluari si reevaluari-actualizari imobiliare, la standarde profesionale internationale pentru:
- Apartamente;
- Case, vile;
- Spatii comerciale;
- Spatii de productie;
- Spatii de depozitare, hale;
- Construcții industriale;
- Construcții cu destinatie turistica;
- Construcții cu utilizari speciale.
Evaluarea bunurilor mobile de orice natura, aflate in circuitul civil:
- Mijloace auto;
- Utilaje independente;
- Echipamente;
- Instalații tehnologice.
Consultanta fiscala
- Consultanţă privind fiscalitatea la nivelul organizaţiei dvs;
- Optimizarea impozitelor de plată şi soluţii pentru minimizarea acestora în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Consultanţă privind organizarea contabilităţii financiare şi de gestiune în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- Consultanţă şi asistenţă managerială privind organizarea departamentului financiar - contabil;
- Instruirea personalului cu privire la întocmirea corectă a documentelor primare şi circuitul acestora în cadrul societăţii;
- Întocmirea bugetului de venituri şi cheltuieli;
- Consultanţă privind optimizarea fiscalităţii: impozitul pe venitul global, impozit pe profit, TVA, asigurări sociale etc.;
- Consultanţă privind modul de întocmire a raportărilor semestriale şi anuale;
- Identificarea politicilor contabile şi fiscale cele mai avantajoase;
- Informare constantă privind modificarea legislaţiei contabile şi fiscale;
- Asistenţă în redactarea contestaţiilor sau a altor documente comunicate organelor fiscale.
Expertize contabile
- Evidenţă contabilă completă a tuturor activităţilor societăţii;
- Consultanţă şi asistenţă pentru emiterea, recepţia, arhivarea documentelor şi organizarea contabilităţii primare;
- Înregistrarea tranzacţiilor bancare şi de casierie;
- Întocmirea Registrului Jurnal, Registrului Inventar şi a Balanţelor de Verificare;
- Calcularea obligaţiilor de plată şi întocmirea documentelor necesare pentru plata acestora;
- Întocmirea de rapoarte financiar-contabile, la cerere, conform legislaţiei în vigoare;
- Externalizarea parţială a unor servicii financiar–contabile (imobilizări, salarii);
- Întocmirea jurnalelor de vânzări şi cumpărări;
- Înregistrarea tranzacţiilor de import – export;
- Evidenţa mijloacelor fixe;
- Întocmirea şi transmiterea către autorităţile fiscale competente a declaraţiilor fiscale în conformitate cu legislaţia în vigoare (decont de TVA, declaraţii privind taxele şi impozitele etc.);
- Întocmirea, certificarea şi depunerea situaţiilor financiare semestriale şi anuale;
- Analiza rapoartelor contabile;
- Asistenţă de specialitate în timpul controalelor fiscale.