Cabinet Particular Recuperari Creante Ploiesti

Recuperari Creante Ploiesti

STYL CONSULTING & ASOCIATII

Cabinet Particular Recuperari Creante Ploiesti reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre STYL CONSULTING & ASOCIATII - Cabinet Particular Recuperari Creante Ploiesti. Cabinet Particular Recuperari Creante Ploiesti Recuperare Debit, Datorie, Creanțe Civile, Creanțe Economice, Auto, Leasing, Executare Silita, Dare in Urmarire Nationala, Dare in Urmarire Internationala, Instrainare Ilegala Recuperare de TVA, Cumparari si Vanzari Creante, Colectare Debite, Preluare Creante, Datorii Persoane Fizice,  Persoane Juridice


     Lucrand cu noi veti castiga servicii de calitate realizate cu profesionalism si seriozitate.

   Suntem o companie infintata din anul 2004, avem o echipa de profesionisti cu o inalta pregatire profesionala: auditori financiari, juristi specializati pe diferite domenii (comercial, fiscal, dreptul muncii), economisti  specializati in reorganizarea firmelor (intocmire planuri de reorganizare) sau/si lichidare (intocmire bilant de lichidare si a documentelor aferente lichidarii).

  Recuperarea de creante

       Etapa prealabila - Mandat de reprezentare
    In acest caz procedura de recuperare creante se va desfasura de catre STYL CONSULTING & ASOCIATII in numele si pe seama clientului, acesta urmand sa achite catre STYL CONSULTING & ASOCIATII onorariul de recuperare creante in conformitate cu contractul de mandat.
         Etapa I – Analiza documentelor
   In aceasta etapa se verifica validitatea si corectitudinea documentelor (facturi, contracte, etc.) ce dovedesc creanta, inclusiv a eventualelor corespondente comerciale. Aceasta etapa are rolul de a constata sansele de succes ale procedurilor de recuperare creante, in special a celor judiciare. In plus, se va determina contravaloarea creantei care poate fi recuperata, si se vor calcula penalizari acolo unde este cazul.
        Etapa II – Procedura amiabila
   In cadrul procedurii amiabile, debitorul este notificat in scris despre debitul pe care il datoreaza conform procedurii de conciliere, precum si asupra mandatului de reprezentare intervenit (obligatorie conform prevederilor Codului Civil).

   Contactarea debitorului se va face atat sub forma scrisa (scrisori, fax) cit si telefonic.

   Scopul principal al acestei proceduri de recuperare creante consta, pe langa plata cat mai rapida a debitului, in obtinerea unor garantii de plata (cecuri, bilete la ordin), incheierea unei tranzactii ce va constata recunoasterea debitului care va usura indeplinirea cu succes a unei viitoare proceduri judiciare.

   In cursul acestei proceduri clientul Styl Consulting va fi informat in permanenta despre stadiul negocierilor cit si despre continutul tranzactiilor incheiate.

creante
      Etapa III – Procedura judiciara
     Procedura judiciara se va desfasura in conformitate cu prevederile procedurii somatiei de plata – o procedura de urgenta – sau in fata instantei arbitrale (in functie de continutul contractelor comerciale).

    In urma terminarii cu succes a acestei proceduri STYL CONSULTING & ASOCIATII va intra in posesia titlului executoriu ce va constata in mod definitiv si irevocabil suma de bani ce urmeaza a fi recuperata.

    Dupa obtinerea titlului executoriu debitorul va fi contactat in vederea recuperarii pe cale amiabila a debitului, in scopul de evita costurile procedurii de executare silita.
    In cazul in care debitorul nu-si executa obligatiile se va trece la executarea silita.Astfel se va contacta un birou de executori judecatoresti si dupa obtinerea aprobarii instantei se va incepe executarea silita astfel: (1) poprire conturi bancare; (2) executare bunuri imobile si (3) executare bunuri mobile – masini, mobila, birotica, etc. in vederea recuperarii creantelor.

Servicii

Colectare creante

Consiliere juridica Ploiesti

Serviciul de colectare creante, oferit de STYL CONSULTING & ASOCIATII, se diferentiaza de cel de recuperarea creantelor prin faptul ca aceste restante nu depasesc o perioada de 45 zile.

Serviciul de colectare creabte este folosit indeosebi de firmele care emit un numar mare de facturi lunar (distributie, productie, etc.), dar nu numai.

Daca firma dumneavoastra doreste sa externalizeze activitatile de colectare creante, acest lucru va avea un efect pozitiv nu numai financiar, dar si asupra imaginii firmei. Toti clientii firmei dumneavoastra vor stii ca aveti un partener profesionist pentru colectarea debitelor si ca acordati o mare importanta recuperarii creantelor.

Procedura serviciului de colectare debite

Inainte de data scadenta fiecarei facturi, debitorul este anuntat telefonic / e-mail de faptul ca urmeaza sa aibe datele scadente la facturile dumneavoastra.

Notificarile sunt realizate de STYL CONSULTING & ASOCIATII  , in calitate de mandatar-colector al firmei dumneavoastra si includ pe langa informarea debitorului cu privire la plata debitului, contul si banca in care trebuie depusi banii. Debitorii vor notifica Styl Consulting  prin fax / e-mail despre efectuarea platii, prin trimiterea documentului justificativ ( OP, CEC, chitanta) .

Documente necesare

Firma dumneavoastra va transmite la fiecare sfarsit de saptamana o baza de date catre STYL CONSULTING & ASOCIATII , care sa contina urmatoarele date:

  • denumire societate debitoare;
  • datele de contact ale firmei debitoare: adresa, tel/fax, mobil, e-mail;
  • nume reprezentant legal al firmei debitoare;
  • numarul, data si valoarea fiecarei facturi emise;
  • valoarea restanta a fiecarei facturi;
  • soldul debitor al contului fiecarui furnizor .

Toate costurile de redactare si transmitere a unui numar de 5 notificari vor fi suportate de catre Styl Consulting  .

Tarifele pentru acest serviciu sunt negociabile in functie de durata contractului si de numarul de debitori ce urmeaza a se afla in portofoliul nostru.

In cazul in care raman debite restante dupa 45 de zile, aveti posibilitatea sa optati pentru serviciul de recuperare creante.

 

Contestatii acte de control

Consiliere juridica Ploiesti

Societatea STYL CONSULTING doreste sa vina in sprijinul agentilor economici care se simt nedreptatiti in urma incheierii unui proces verbal de control de catre un reprezentant al Ministerului de Finante (Garda Financiara, reprezentanti ai Administratiei Financiare, Directiilor de Control, etc.).

Concret trebuie parcursi urmatorii pasi:

1) Dupa ce vi s-a incheiat un proces verbal de control, si nu sunteti de acord cu el este de preferat cand il semnati sa-l semnati cu obiectiuni.Daca nu sunteti de acord cu cuantumul amenzii nu o platiti.Atentie insa la cele cu plata intr-un anumit termen. Este de preferat sa ne contactati imediat dupa ce a-ti semnat procesul verbal de control pentru a va consilia in vederea stabilirii urmatoarelor etape in vederea contestarii actului de control.

2) In termenul stabilit de lege trebuie contestat actul de control la organul emitent sau la cel superior in functie de fiecare situatie in parte, si asteptati raspunsul pe care trebuie sa vi-l comunice in termen de 30 zile sau in unele cazuri 45 de zile

3) Daca raspunsul primit nu va multumeste actul de control se ataca la instanta competenta prin care se poate solicita suspendarea executarii obligatiei pana la solutionarea actului administrativ atacat.

Societatea STYL CONSULTING prin intermediul juristilor nostrii precum si a avocatilor colaboratori va poate asigura consiliere si reprezentare in instanta in litigiile privind actele administrative-fiscale.

 

Litigii de munca

Consiliere juridica Ploiesti

Referitor la litigiile de munca, tot mai multi angajati apeleaza la justitie pentru rezolvarea unor conflicte de munca cu angajatorii.


Societatea STYL CONSULTING & ASOCIATII doreste sa vina in sprijinul angajatorilor atat in asigurarea de  consultanta juridica in relatiile angajat-angajator cat si reprezentarea in litigii de munca .


Astfel avocatii nostrii specializati in litigii de munca va pot asigura urmatoarele servicii:

  • redactarea clauzelor speciale ale contractului individual de munca;
  • consultanta si asistenta in negocierea, incheierea si modificarea contractului colectiv de munca;  
  • consultanta in aplicarea sanctiunilor disciplinare (modalitati, procedura, redactarea documentelor necesare);
  • recuperarea prejudiciului cauzat de salariati;
  • contestarea deciziilor de desfacere a contractului individual de munca;
  • reprezentarea in instanta in litigiile din dreptul muncii

Deviza noastra este "Suntem o solutie pentru d-voastra". Nu ezitati si contactati-ne.

Contracte comerciale

Consiliere juridica Ploiesti

O afacere buna si indelungat pregatita poate fi ratata din cauza unui contract prost, dupa cum si o afacere proasta poate fi salvata intr-un mod satisfacator cu un contract bun.


Principalele contracte comerciale care se folosesc in activitatea economica a unei companii mici sunt in principiu urmatoarele:

  • Contractul de inchiriere utilizat pentru folosinta imobilelor utilizate ca sediul social sau puncte de lucru;
  • Contractul de distributie care este o conventie complexa cu elemente de vanzare - cumparare marfa si transport;
  • Contractul de prestari servicii utilizat in activitatea economica de prestare servicii cum ar fi turism, consultanta, agentie

Societatea noastra redacteaza dupa specificatiile clientilor sai:

  • contract de vanzare-cumparare comerciala
  • contract de reprezentare comerciala
  • contract de antrepriza si subantrepriza
  • contract de prestari servicii
  • contract de consultanta
  • contract de distributie

Realizam pentru clientii nostrii transpunerea intr-o formula juridica clara si concisa a unui raport economic particular de fiecare data diferit si de multe ori dificil. Realizam o gama variata de contracte comerciale care include contracte de transport, furnizare marfuri, contracte de reprezentare sau management.

Nu ezitati in a ne contacta pentru redactarea unui contract bun.