Cabinet Particular Arhivare Documente Ciacova

Arhivare Documente Ciacova

Arhilego S.R.L.

Cabinet Particular Arhivare Documente Ciacova reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Arhilego S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Ciacova. Cabinet Particular Arhivare Documente Ciacova Arhiva Electronica, Arhivare Documente, Legatorie, Prelucrare Arhivistica, Depozitare Pastrare Conservare Utilizare Documente, Servicii, Cutii de Arhivare, Scanare Documente, Nomenclator Arhivistic, Arhivarea Documentelor Contabile, Firma Arhivare, Organizare, DOX, Legare Dosare, Ordonare Documente


Arhilego S.R.L. - Arhivare Documente

Prelucrare Documente / Pastrare si Conservare  

Legatorie / Arhivare Electronica

Depozitare Arhiva / Utilizare Documente

0726 663 179 / 0765 459 770 / 0728 094 870

 

   Procesul de arhivare reprezinta o cerinta obligatorie in activitatea oamenilor si a companiilor, de aceea externalizarea documentelor trebuie facuta in mod resposabil si organizat. Documentele asigura continuitate si atesta activitatea unei companii, detinand controlul asupra legitimitatii acțiunilor întreprinse.

   Arhilego S.R.L. este intreprinderea care functioneaza pe baza unor principii solide si clar definite, drept marturie longevitatea pe piata si standardele aplicate pentru o functionare ireprosabila. Fiecare serviciu dezvoltat are la baza responsabilitatea, angajamentul și organizarea si investim permanent în pregatirea unei echipe de profesioniști, în infrastructură și integrarea unor aplicații moderne.

   Arhilego S.R.L. se caracterizeaza printr-un management de informatii calitativ, punand la dispozitie servicii optime de ordonare si depozitare a documentelor in conformitate cu legislatia in vigoare, intr-un mediu care asigura confidentialitatea si securizarea datelor.

   Ne orientam activitatea in functie de nevoile clientilor nostri, fiecare solicitare fiind dusa la bun sfarsit cu profesionalism si eficienta, pe baza unor consultari prealabile.

   Arhilego S.R.L. garanteaza pastrarea dosarelor in conditii standardizate , intr-un mediu complet securizat, concentrandu-se pe o relaționare constructiva, adaptata cerintelor dumneavoastra.

Gasim soluții impreuna, acționam pentru a le indeplini!

 

Arhivare Documente Timis

Servicii

   Avand un caracter oficial, documentele dumneavoastră trebuie să fie ordonate și depozitate într-un spațiu special. Procesul organizării acestora ocupă însă mult timp, energie, atenție și resurse, de aceea Arhilego S.R.L. va sta la dispoziție pentru a facilita munca dumneavoastră și a economisi timpul pe care altfel l-ați irosi fără o satisfacție reală. Pastrarea dosarelor cu acte intr-un mediu deficitar pericliteaza informatiile, provocand experiente neplacute si stresante.

   Alegerea intreprinderii Arhilego S.R.L. pentru asigurarea serviciilor de Arhivare Documente Timisarhivare a documentelor indispensabile activitatii dumneavoastra este un demers care faciliteaza procesul de conservare fara riscuri, asigurand intretinerea legitima a datelor. Arhivarea constituie, fara doar si poate, o componenta principala in eficientizarea initiativelor cuprinse in planurile dumneavoastra.

   De asemenea, serviciile de arhivare, indiferent de natura presupusa, fizica sau electronica, reprezinta o parte esentiala a unei abordari strategice, functionale, in care un criteriu ce trebuie integrat este cel temporal. Succesiunea cronologica a datelor, odata indosariata, devine un raport de activitate care configureaza sistemul functiilor solidificate in trecut. Astfel, informatiile pastrate in sertar impun operativitate in vederea construirii unui viitor de performanta.

   In acest sens, Arhilego S.R.L. se dedica structurarii atente a documentelor si instalarii lor intr-un cadru administrativ securizat, legitim, responsabil. Eliberati-va de stresul dosarelor care va aglomereaza timpul si spatiul, alegand servicii competente, durabile, menite sa va faciliteze munca si sa preia controlul asupra unor sarcini obositoare.

   Prelucrare documente:

   - Fondare;

   - Intocmire Nomenclator Arhivistic;

   - Ordonare documente;Arhivare Documente Timis

   - Inventariere documente;

   - Selectionare documente.

   Pastrare si conservare

   Factorii de risc la care documentele dumneavoastra sunt expuse adesea se pot declansa in orice moment, constituind o amenintare cu consecinte nedorite. Arhilego S.R.L. detine spatiile necesare pentru pastrarea si conservarea documentelor, amenajate conform legislatiei in vigoare.

   Serviciile noastre confera siguranta si confidentialitate pe termen lung arhivei dumneavostra, indeplinind o functie primordiala in conservarea actelor care, prin caracterul lor oficial, solicita supraveghere atenta.

   Toate etapele arhivarii fizice sunt respectate cu strictete, prin mentinerea unui mediu securizat, igienic, dotat cu echipamentele necesare. Sistemele de protectie asigura toate conditiile impotriva degradarii si distrugerii documentelor, iar personalul se asigura de buna functionare a fiecarui proces impus de responsabilitatile insusite.

   Legatorie

   Arhilego S.R.L. va pune la dispozitie si serviciul de legatorie de arhiva pentru a va ajuta sa pregatiti documentele pentru depozitare, ordonandu-le pentru o identificare cat mai rapida si fara erori.

   Legarea documentelor se face in coperti de carton, astfel incit sa fie permisa citirea completa a textului din interiorul dosarului. Un dosar poate fi constituit dintr-un document de o fila sau mai multe documente pâna la max 250-300 file. In cazul depasirii a 300 file – unitatea arhivistica se va imparti in volume tinindu-se cont de aspectul cronologic sau alfabetic stabilit de creatorul de documente.

   Dosarul format este etichetat fata si lateral si apoi dat spre verificare la compartimentul din care provin documentele.

   Dosarele sunt apoi aranjate in ordine cronologica, in functie de tipul documentului.

   Arhivare Electronica
Arhivare Documente Timis

   Arhilego S.R.L. va pune la dispozitie serviciul de arhivare a documentelor in format electronic, un instrument extrem de eficient in administrarea rapida si facila a informatiilor ce necesita stocare. Datele si informatiile existente in arhive se afla sub cele mai diverse forme: suport de hartie, fisiere electronice, microfilme. Preluarea acestora intr-un sistem de prelucrare automata a datelor presupune scanarea, indexarea, stocarea lor pe suporturi de memorie si regasirea lor dupa diferite criterii.

   Odata ce documentele au fost convertite in format electronic si arhivate, cautarea, localizarea si redarea informatiei devine un proces facil si rapid. Arhivarea si gestionarea documentelor in format electronic prezinta diverse avantaje, printre care forma criptata sub care se produce stocarea si arhivarea, permitand accesul la documente doar persoanei delegate, reduceri de costuri semnificative, siguranta si confidentialitate, facilitarea activitatilor care presupun utilizarea documentelor curente. 

   Arhilego S.R.L. pune la dispoziția clienților săi cele mai profesioniste servicii, pentru că putem lega trecutul de viitor doar prin respectarea necesităților prezentului.

   Depozitare arhiva

   Atunci când luați o decizie referitoare la siguranța documentelor, trebuie să țineți cont de factorii de risc din mediul de depozitare.Arhilego S.R.L. pune la dispoziție o locație securizată în care documentele pe care ni le lăsați în grijă sunt ferite de orice pericol, indiferent de natura sa. Nu există riscul pierderii, furtului sau al deteriorării, probabilități ce nu pot fi evitate într-un birou care oferă un spațiu de muncă, dar neadecvat păstrării dosarelor a căror importanță nu poate fi neglijată.

   Arhilego S.R.L. ofera servicii de pastrare si conservare a Arhivare Documente Timisfondului arhivistic pentru ca:

   - Este în măsură să le depoziteze în siguranță, într-un mediu complet securizat și confidențial;
   - Garantează păstrarea acestora în condiții optime;
   - Asigură confortul necesar fiecărui client pentru a-și desfășura activitatea fără a fi preocupat de starea documentelor;
   - Permite o relaționare eficientă, în funcție de cerințele și nevoile dumneavoastră;
   - Știe că depozitarea documentelor reprezintă o funcție indispensabilă conservării informațiilor dumneavoastră;
   - Aplică un management de informații calitativ. 

   Utilizare documente   

   Societatea noastra detine autorizatie de functionare pentru serviciul arhivistic de utilizare a documentelor detinute. 

   Arhilego S.R.L. va pune la dispozitie rafturi pentru depozitare documente (click aici)

Galerie foto