Cabinet Particular Arhivare Documente Bragadiru

Arhivare Documente Bragadiru

Bitarhive S.R.L.

Cabinet Particular Arhivare Documente Bragadiru reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Bitarhive S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Bragadiru. Cabinet Particular Arhivare Documente Bragadiru Arhiva Electronica, Arhivare Documente, Legatorie, Prelucrare Arhivistica, Depozitare Pastrare Conservare Utilizare Documente, Servicii, Cutii de Arhivare, Scanare Documente, Nomenclator Arhivistic, Arhivarea Documentelor Contabile, Firma Arhivare, Organizare, DOX, Legare Dosare, Ordonare Documente


Bitarhive S.R.L. - Prelucrare Arhivistica

0755 041 177

bitarhive@gmail.com

 

   Bitarhive S.R.L. are ca principal obiect de activitate prestarea serviciilor specifice domeniului arhivistic (Cod CAEN 9101), conform Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1996, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 71, din 9 aprilie 1996 actualizată și în temeiul Instrucțiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Naționale prin Ordinul de zi nr. 217/23 mai 1996. 

   Experienta solida in domeniul arhivarii, grija fata de client, pasiunea si continua imbunatatire a serviciilor sunt trasaturile care ne definesc.

   Ne recomanda:Bitarhive S.R.L. - Arhivare Documente

   - Standardele ridicate de securitate;

   - Experienta vasta in arhivare si management documente;

   - Costuri avantajoase pentru clientii nostri.

   Documentele continute in arhiva, sunt documente din sursa primara, care s-au acumulat de-a lungul vietii si activitatii unui individ sau al unei organizatii si sunt pastrate pentru a evidentia functia si rolul acestora la un moment dat in societate.

   Documentele arhivate sunt rezultate ale activitatilor juridice, comerciale, culturale, administrative, tehnice sau sociale, obisnuite.
Aceste documente au fost selectate din motive tinand de valoarea lor istorica, culturala sau doveditoare, pentru a fi pastrate pe termen lung sau permanent.

   Documentele arhivate sunt aproape intotdeauna unice ca si continut si se pot prezenta sub diferite forme: manuscrise, carti, reviste, etc.

   Persoana care lucreaza in arhiva se numeste arhivar iar studiul, practica de organizare, conservarea si asigurarea accesului la documentele arhivate defineste stiinta arhivelor.

   Tipologia arhivelor cuprinde cinci tipuri de arhive: arhive academice, arhive de afaceri, arhive guvernamentale, arhive ale organizatiilor non-profit, alte arhive.

 

Bitarhive S.R.L. - Arhivare Documente

Servicii

   Bitarhive S.R.L. ofera servicii de prelucrare arhivistica:

   Nomenclator arhivisticBitarhive S.R.L. - Arhivare Documente

   Nomenclatorul arhivistic se poate defini ca un tabel sistematic in care se inscriu, conform  structurii organigramei, unitatile arhivistice concepute pe probleme si termnene de pastrare, fiind un instrument de lucru indispensabil in organizarea unei arhive.

   Atunci cand la intocmirea Nomenclatorului arhivistic se intampina dificultati, echipa noastra prin profesionalismul si experienta sa acorda sprijin de specialitate in depasirea oricaror erori care ar putea sa apara in aceasta etapa.

   Constituire Dosar

   Conform cerintelor legale, documentele se grupeaza in unitati arhivistice anual, potrivit problematicii si termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul arhivistic, in al doilea an de la constituire.

  Documentele cuprinse în dosar se ordonează cronologic sau, în cazuri speciale, după alte criterii (alfabetic, geografic etc.); când în constituirea dosarului se foloseşte ordinea cronologică, actele mai vechi trebuie să se afle deasupra şi cele mai noi dedesubt.

   Ordonare Documente

   Documentele care se gasesc in arhiva neconstituite conform nomenclatorului, se ordoneaza, inventariaza si selectioneaza avand in vedere urmatoarele:

   •  determinarea apartenentei la fond (fondarea), tinandu-se seama de denumirea destinatarului, ștampila de inregistrare, rezolutie sau note tergale, continutul actului;Bitarhive S.R.L. - Arhivare Documente

   •  ordonarea documentelor in cadrul fondului, dupa un criteriu stabilit (pe an si compartimente de munca, iar in cadrul compartimentului, pe probleme; pe compartimente si ani, iar in cadrul anului pe probleme, alfabetic, etc.).

   In cazul in care un dosar cuprinde documente din mai multi ani se ordoneaza la anul cel mai vechi al dosarului, fara a se lua in consideratie datele documentelor anexate.

   In cazul in care documentele nu sunt constituite in dosare (foi volante), ordonarea acestora se executa dupa criteriul cronologic, iar apoi se grupeaza pe probleme, in dosare.

   Pe parcursul ordonarii documentelor fara evidente, se separa documentele de acelasi fel, cu termene de pastrare 1 – 5ani, in vederea eliminarii lor globale, cu ocazia selectionarii, la expirarea termenului de pastrare.

Galerie foto