Cabinet Particular Arhivare Documente Dolhasca

Arhivare Documente Dolhasca

S.C. Evander S.R.L.

Cabinet Particular Arhivare Documente Dolhasca reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre S.C. Evander S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Dolhasca. Cabinet Particular Arhivare Documente Dolhasca Arhiva Electronica, Arhivare Documente, Legatorie, Prelucrare Arhivistica, Depozitare Pastrare Conservare Utilizare Documente, Servicii, Cutii de Arhivare, Scanare Documente, Nomenclator Arhivistic, Arhivarea Documentelor Contabile, Firma Arhivare, Organizare, DOX, Legare Dosare, Ordonare Documente


S.C. Evander S.R.L. 

Arhivare Documente / Depozitare Arhiva

Arhivare Electronica / Distrugere Securizata

0745149680   

   Compania nostra vine cu o promisiune clara. Dorim si putem sa oferim servicii de calitate. Misiunea noastra este de a identifica solutia potrivita pentru fiecare client in parte. Astfel, prin munca si determinare, precum si o echipa de incredere, reusim de fiecare data. La baza companiei Evander stau principii clare si solide, printre care se numara valori precum integritate si seriozitate. Suntem alaturi de clientii nostri, deoarece ne leaga o dorinta comuna si anume construirea unui sistem de arhivare ce poate aduce un plus de valoare, un sistem ce respecta standarde internationale. Investim atat in relatia noastra cu clientul cat si in membrii echipei Evander. Suntem convinsi ca impreuna cu o echipa bine pregatita, putem infrunta orice provocare.

 

S.C. Evander S.R.L. - Arhivare Documente

Servicii

   Servicii oferite de S.C. Evander S.R.L.:

   Arhivare DocumenteS.C. Evander S.R.L. - Arhivare Documente

   Un serviciu optim de arhivare documente trebuie sa raspunda in orice moment urmatoarelor cerinte cheie:

   - acces imediat la documente;

   - depozitare in spatii autorizate;

   - evidenta accesarii arhivei;

   - securitatea documentelor garantata prin sistemul de management.

   Evander va poate ajuta in realizarea tuturor acestor pasi.

   Etape arhivare documente

   Serviciul nostru de arhivare documente presupune 5 etape esentiale:   

   Furnizare cutii de arhivare si transportul la sediul firmei

   – Documentele Dvs. sunt in perfecta siguranta, cutiile de arhivare furnizate respectand standardele internationale in domeniu. Eliminam astfel orice risc de deterioare!

   – Transportam cutiile de arhivare la sediul Dvs., ajutandu-va sa economisiti timp si resurse.

   Impachetare si clasificare dosare pe termene de pastrare

   – Arhiva Dvs. este organizata inca din faza de constituire, dosarele fiind clasificate dupa termene legale de pastrare si alte criterii relevante, cum ar fi punctul de lucru, departamentul, tipul de document etc.

   – Reducem costurile destinate depozitarii arhivei, deoarece stim inca din aceasta etapa care sunt documentele ce pot fi distruse si cand vor putea fi eliminate din arhiva alte dosare ce vor ajunge la termen.

   Preluarea in custodie si transportul arhiveiS.C. Evander S.R.L. - Arhivare Documente

   – Odata cu dosarele de documente, preluam toate grijile Dvs. legate de arhiva! Pe baza de proces verbal, cutiile sunt transportate la depozitul Evander cu masini monitorizate online prin GPS.

   – Cutiile sunt asigurate pe toata durata transportului.

   Receptia cutiilor in centrul Evander si intocmirea bazei de date

   – Centralizam informatiile pentru a va putea oferi acces rapid la orice informatie si /sau document din arhiva Dvs.! Dupa receptia cutiilor de arhivare in centru, pentru fiecare cutie in parte se inregistreaza informatiile in baza de date, coroborand codul de bare de pe cutie si datele inscrise pe cotorul/coperta dosarelor.

   Depozitare si accesare arhiva

   – Arhiva Dvs. este in siguranta in singura cladire din Romania special conceputa pentru depozitare arhiva!

   – Aveti acces rapid si simplu la orice cutie / dosar / document.

   Tot ce trebuie sa faceti, Dvs. sau reprezentatii Dvs. autorizati, este sa ne furnizati codul de bare unic al cutiei prin intermediul aplicatiei online sau sa ne trimiteti un email.

   Indiferent ca vorbim despre arhivarea documentelor de personal, arhivarea documentelor contabile sau a altor tipuri de documente specifice activitatii Dvs., procesul operational de arhivare documente pus in practica de Evander este gandit astfel incat sa va ofere beneficii maxime si costuri optimizate.

   Depozitare ArhivaS.C. Evander S.R.L. - Arhivare Documente

   Evander se angajeaza ca depozitarea arhivei sa intruneasca conditii de cea mai inalta calitate si siguranta, intarita de anii de experienta in domeniu si sistemele performante de preventie si stingere a incendiilor.

   De ce sa lasati depozitarea arhivei in seama Evander?

   - Banii dumneavoastra au valoare – Costurile noastre sunt garantat mai mici decat cele generate de depozitarea interna!

   - Timpul dumneavoastra este pretios – Nu exista investitii in amenajare si autorizarea unui spatiu intern pentru depozitarea arhivei ! Platiti doar cat utilizati, iar oamenii dvs. lucreaza pentru profit!

   - Siguranta arhivei dvs. este prioritatea noastra – Cu Evander, arhiva dvs. va fi depozitata la cel mai inalt grad de securitate si siguranta! Niciodata documentele dvs., care va protejeaza interesele, nu vor fi in pericol!

   - Spatiul dvs. va putea fi valorificat pentru scopul initial pentru care a fost creat. Lasand depozitarea arhivelor in seama Evander, veti reusi sa va adaptati biroul in functie de necesitati!

   Depozitul Evander – solutia optima pentru depozitare arhiva

   Depozitarea arhivelor intr-un spatiu special construit in acest scop, cum este depozitul Evander, aduce cu sine mai multe beneficii:

   - Temperatura si umiditate monitorizate si controlate 24/7;

   - Rafturi metalice proiectate pentru a rezista la miscari seismice cu o magnitudine de peste 8 grade pe scara Richter;

   - Sisteme de alarma, paza permanenta, monitorizare CCTV 24/7;

   - Autorizatie PSI pentru depozitare arhiva si toate certificarile ISO;

   - Planificarea logistica efectuata de specialisti;

   - Confidentialitate garantata;

   - Personal calificat pentru managementul arhivei.

   Arhiva ElectronicaS.C. Evander S.R.L. - Arhivare Documente

   Pentru clientii nostri, oferim cea mai mare varietate de servicii arhivare.

   Constituirea arhivei electronice aduce beneficii importante companiilor care au o rata mare de interogare a arhivei, ajutandu-le sa:

   - Identifice si vizualizeze rapid orice document stocat electronic;

   - Acceseze diferentiat datele, in functie de profilul de utilizator;

   - Lucreze in retea.

   Etape serviciu arhivare electronica:

   - Evaluarea arhivei fizice si stabilirea regulilor de scanare si indexare;

   - Transportul documentelor – cand conversia in format electronic se efectueaza la sediul prestatorului;

   - Scanarea documentelor;

   - Indexarea documentelor electronice;

   - Stocarea imaginilor pe suport electronic Toate etapele procesului de arhivare documente sunt indeplinite la standarde calitative ridicate, atat in ceea ce priveste constituirea si depozitarea arhivei fizice, prin specialistii nostri, cat si constituirea arhivei electronice, prin parteneri.

   Daca doriti servicii de arhivare si depozitare clasice sau servicii de arhivare electronica sau daca nu stiti care este cea mai buna solutie de arhivare pentru compania Dvs., contactati-ne si va vom raspunde in cel mai scurt timp.

   Distrugere Securizata

   Colectarea si distrugerea securizata a documentelor:

   - Asigura securitatea informatiilor din cadrul companiei, colectand responsabil documentele emise pe suport de hartie!

   - Fii in concordanta cu legislatia in vigoare si distruge in mod securizat documentele interne reducand considerabil expunerea companiei si riscurile asociate!

   - Elibereaza-te de grija securizarii documentelor din cadrul companiei!S.C. Evander S.R.L. - Arhivare Documente

   - In fiecare zi volumul de informatii strategice din cadrul companiilor care ajung in centrele de colectare (hartie, plastic etc) sau pur si simplu la cosul de gunoi cunoaste un trend ascendent, demn de luat in seama.

   In mod necontrolat se arunca planuri de afaceri, strategii de marketing, liste cu clientii strategici, ciorne, notite, documente juridice, contracte, precum si multe alte documente pe suport de hartie care pot contine informatii confidentiale si care pot pune in pericol pozitionarea companiei in piata.

   Beneficii:

   - Colectarea securizata a documentelor pe suport de hartie in containere speciale, inseriate si sigilate;

   - Distrugerea controlata a documentelor prin intermediul unor echipamente de tip LEVEL4+ (conform DIN66399);

   - Furnizarea de rapoarte periodice cu privire la cantitatea de hartie colectata;

   - Protejarea securitatii informatiilor confidentiale din cadrul companiei;

   - Protejarea mediului inconjurator prin reciclarea responsabila a deseurilor pe suport de hartie;

   - Accesul la un serviciu end-to-end externalizat oferit de Evander Arhiva - specialistul tau in gestiunea documentelor fizice si electronice.

Galerie foto