Cabinet Particular Arhivare Documente Patarlagele

Arhivare Documente Patarlagele

Dinarh Select S.R.L.

Cabinet Particular Arhivare Documente Patarlagele reprezinta pagina unde puteti gasi informatii despre Dinarh Select S.R.L. - Cabinet Particular Arhivare Documente Patarlagele. Cabinet Particular Arhivare Documente Patarlagele Arhiva Electronica, Arhivare Documente, Legatorie, Prelucrare Arhivistica, Depozitare Pastrare Conservare Utilizare Documente, Servicii, Cutii de Arhivare, Scanare Documente, Nomenclator Arhivistic, Arhivarea Documentelor Contabile, Firma Arhivare, Organizare, DOX, Legare Dosare, Ordonare Documente


Dinarh Select S.R.L. - Arhivare Documente

Prelucrare Arhivistica

Legatorie

0747 273 654  

 

   Dinarh Select S.R.L. are ca principal obiect de activitate prestarea serviciilor specifice domeniului arhivistic (Cod CAEN 9101), conform Legii Arhivelor Naționale nr. 16/1996, publicată în Monitorul Oficial al României nr. 71, din 9 aprilie 1996 actualizată și în temeiul Instrucțiunilor privind activitatea de arhivă la creatorii și deținătorii de documente aprobate de conducerea Arhivelor Naționale prin Ordinul de zi nr. 217/23 mai 1996. 

   Scopul Dinarh Select S.R.L.  este de a oferi companiilor private si institutiilor de stat solutii adecvate pentru a reduce riscurile si costurile asociate managementului informaţtiilor pe hartie.

   Procesul de arhivare reprezinta o cerinta obligatorie in activitatea oamenilor si a companiilor, de aceea externalizarea documentelor trebuie facuta in mod resposabil si organizat. Documentele asigura continuitate si atesta activitatea unei companii, detinand controlul asupra legitimitatii acțiunilor întreprinse.

   Documentele continute in arhiva, sunt documente din sursa primara, care s-au acumulat de-a lungul vietii si activitatii unui individ sau al unei organizatii si sunt pastrate pentru a evidentia functia si rolul acestora la un moment dat in societate.

 

Dinarh Select S.R.L. - Arhivare Documente

Servicii

   Dinarh Select S.R.L. va ofera urmatoarea gama de servicii:

   Prelucrare arhivisticaDinarh Select S.R.L. - Arhivare Documente

   Avand un caracter oficial, documentele dumneavoastră trebuie să fie ordonate și depozitate într-un spațiu special. Procesul organizării acestora ocupă însă mult timp, energie, atenție și resurse, de aceea Dinarh Select S.R.L. va sta la dispoziție pentru a facilita munca dumneavoastră și a economisi timpul pe care altfel l-ați irosi fără o satisfacție reală. Pastrarea dosarelor cu acte intr-un mediu deficitar pericliteaza informatiile, provocand experiente neplacute si stresante.

   Nomenclator arhivistic

   Nomenclatorul arhivistic se poate defini ca un tabel sistematic in carese inscriu, conform  structurii organigramei, unitatile arhivistice concepute pe probleme si termnene de pastrare, fiind un instrument de lucru indispensabil in organizarea unei arhive.

   Atunci cand la intocmirea Nomenclatorului arhivistic se intampina dificultati, echipa noastra prin profesionalismul si experienta sa acorda sprijin de specialitate in depasirea oricaror erori care ar putea sa apara in aceasta etapa.

   Constituire Dosar

   Conform cerintelor legale, documentele se grupeaza in unitati arhivistice anual, potrivit problematicii si termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul arhivistic, in al doilea an de la constituire.

  Documentele cuprinse în dosar se ordonează cronologic sau, în cazuri speciale, după alte criterii (alfabetic, geografic etc.); când în constituirea dosarului se foloseşte ordinea cronologică, actele mai vechi trebuie să se afle deasupra şi cele mai noi dedesubt.

   Ordonare DocumenteDinarh Select S.R.L. - Arhivare Documente

   Documentele care se gasesc in arhiva neconstituite conform nomenclatorului, se ordoneaza, inventariaza si selectioneaza avand in vedere urmatoarele:

   •  determinarea apartenentei la fond (fondarea), tinandu-se seama de denumirea destinatarului, ștampila de inregistrare, rezolutie sau note tergale, continutul actului;

   •  ordonarea documentelor in cadrul fondului, dupa un criteriu stabilit (pe an si compartimente de munca, iar in cadrul compartimentului, pe probleme; pe compartimente si ani, iar in cadrul anului pe probleme, alfabetic, etc.).

   In cazul in care un dosar cuprinde documente din mai multi ani se ordoneaza la anul cel mai vechi al dosarului, fara a se lua in consideratie datele documentelor anexate.

   In cazul in care documentele nu sunt constituite in dosare (foi volante), ordonarea acestora se executa dupa criteriul cronologic, iar apoi se grupeaza pe probleme, in dosare.

   Pe parcursul ordonarii documentelor fara evidente, se separa documentele de acelasi fel, cu termene de pastrare 1 – 5ani, in vederea eliminarii lor globale, cu ocazia selectionarii, la expirarea termenului de pastrare.

   Legatorie 

   Dinarh Select S.R.L. va pune la dispozitie si serviciul de legatorie (numerotare, copertare, legare documente). 

   Legarea documentelor se face in coperti de carton, astfel incit sa fie permisa citirea completa a textului din interiorul dosarului. Un dosar poate fi constituit dintr-un document de o fila sau mai multe documente pâna la max 250-300 file. In cazul depasirii a 300 file – unitatea arhivistica se va imparti in volume. 

 

Dinarh Select S.R.L. - Arhivare Documente

 

 

Galerie foto